Zdravi prigrizki, ki vedno znova potrkajo na vaša vrata

 
 
Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

Z naročnino na paket zdravih pregreh Graze ne boste več imeli slabe vesti zaradi grizljanja slastnih prigrizkov.

 

Jutra, ko smo naspani in nas prebudijo sončni žarki, sploh ob koncih tedna, so lahko čudovita popotnica za še bolj čudovit dan, predvsem če jih ne pekli ostalina prejšnjega večera. Ni nujno, da je ta posledica preglobokega pogleda v kozarec, s slabo vestjo so v zelo dobrih odnosih tudi dolgi prsti, ki segajo v skledo slastnega, a tudi mastnega čipsa. Pa najsibo doma, ob branju knjige ali gledanju filma, pri prijateljih ali v baru. In ne le čipsa, dobrot njegovega kova je na pretek.

 
Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

Danes ni več nobenega dvoma, raziskave, ki potrjujejo škodljivost takšnih živil za organizem, si sledijo kot po tekočem traku. In vse ponavljajo: gre za izjemno kalorične izdelke, ki vsebujejo veliko maščobe, sladkorja in soli, obenem pa telesu ne dajejo tako rekoč ničesar, razen hipnega užitka, pogojenega z okusom. Iz tega vidika bi bilo dobro, da jih na našem jedilniku sploh ne bi bilo, če že, pa le občasno. Ob res dobrih izgovorih.

A vsi prigrizki vendarle niso enaki. In nekateri med njimi celo ne potrebujejo izgovora, da bi vam delali družbo. Pri Graze, prigrizkih, na katere se lahko naročite, so se zdravju kar zaobljubili. Zagotavljajo, da njihovi izdelki ne vsebujejo umetnih barvil, okusov ali konzervansov, da so ustrezno porcijsko odmerjeni in da so transparentni glede njihove hranilne vrednosti.

 

Za posamezno pošiljko Grazeovih prigrizkov boste odšteli štiri funte in pol, razen za prvo, ki jo boste prejeli po polovični ceni.

 

Naročnina na prigrizke Graze sledi načelu personaliziranja paketa, ki ga prejmete na dom; za zdaj sicer le v Veliki Britaniji in ZDA. Da se čim bolj približajo vašemu okusu, jim morate zaupati, kaj vam je všeč, pa tudi, ali sledite kakšni dieti, nato pa vam paket zdravih pregreh dostavijo na dom ali v službo.

Ker si želijo vaše življenje na mesec s prigrizki narediti še bolj okusno, kar sami kličejo po povratnih informacijah. Tudi zato, da dobijo ideje, kako bi vam lahko kar najbolje ustregli. Kot pravijo, so stalno na preži za še bolj »zdravim, sočnim, hrustljavim, svežim, večjim, boljšim!« To dejansko pomeni, da vsebino paketov nenehno osvežujejo, o njej premišljujejo in jo tudi preoblikujejo.

 
Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

Izbirate lahko med tremi naročniškimi paketi: prvi vsebuje mešan izbor iz zbirke več kot 100 prigrizkov, kot so oreščki z dodatki začimb, različne vrste čokolad, pokovk, sadnih rezin in podobno, drugi je zasnovan z mislijo, da ima kar najmanj kalorij, tretji pa je namenjen vsem tistim, ki želite pokrpati proteinske luknje v svoji prehrani in nabrati kar največ moči za tiste najbolj zoprne in naporne dni.

Prvo naročilo vas bo s polovičnim popustom stalo 2,24 funta, za vsako nadaljnjo pošiljko pa boste morali odšteti po 4,49 funta. To je torej cena posameznega paketa, frekvenco dostave pa določate znotraj naročnine: na voljo je dvakrat na mesec, enkrat na teden ali dvakrat na teden.

 

Priboljški podjetja Graze so trenutno na voljo samo kupcem v Veliki Britaniji in ZDA, od leta 2015 naprej tudi na policah trgovin.

 

Če pa vam je kak prigrizek še posebno ljub in bi ga radi imeli vedno na zalogi, a prejeti paketi ne dohajajo vaših potreb, vam ponujajo tudi nakup v tako rekoč neomejenih količinah v spletni trgovini. Takoj, ko nakupovalno vrečko napolnite z izdelki v vrednosti desetih funtov, je dostava brezplačna.

Pri Graze so svojo zgodbo začeli graditi v Veliki Britaniji pred več kot desetimi leti iz frustracije, ker na trgu ni bilo zdravih prigrizkov, ki bi bili obenem tudi okusni. Zato so začeli z okusi eksperimentirati sami. Kmalu so oblikovali prve pakete in imeli leta 2011 že 100.000 naročnikov, ki so prigrizke vsak teden prejemali na dom.

 
Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

Takrat so si, navdušeni nad priljubljenostjo svoje ponudbe, malo za šalo, malo zares, postavili nov cilj: Naše prigrizke bomo spravili tudi na Luno! Na tem (dobesedno visokoletečem) cilju sicer še delajo, v vmesnem času pa se pridno širijo. Naročniški paket so ponudili še uporabnikom v ZDA, kjer so ga sprejeli odprtih rok, oziroma ust, leta 2015 pa so prodrli tudi na police trgovin, tako britanskih kot tudi ameriških.

Graze se je tako v desetih letih razvil iz ideje v domači shrambi v podjetje s 500 zaposlenimi. Že kmalu je prešel pod večinsko okrilje ameriškega investicijskega sklada The Carlyle Group, ki ga je nedavno za širši javnosti neznano vsoto prodal britansko-nizozemski prehrambeni navezi Unilever.

Kaj te lastniške spremembe pomenijo za prihodnost njihove naročniške in »klasične« spletne prodaje, za zdaj ne razkrivajo.