Disneyjeva naročniška zabava za vso družino

 
 
Foto: Disney

Foto: Disney

 

Med ponudnike pretočnih video vsebin prihaja tudi Disney+. Ugodna naročnina odpira dostop do legendarnih vsebin, med njimi bodo tudi Simpsonovi.

 

Na trg prihaja še en ponudnik pretočnih video vsebin. Potem ko se je družbi Netflixa, Amazon Prime Videa, HBO in podobnih pridružil Apple, bo konec letošnjega leta to storil še Disney. Storitev, ki bo, seveda, ponujala zlasti vsebine iz produkcije Walt Disneyja, bo po napovedih zaživela 12. novembra.

 
 

Skrivnosti so še v podrobnostih, a ogrodje prihajajoče storitve je znano. Disney+ ne bo veliko eksperimentiral, ampak se bo v lovu na naročnike oprl na že preizkušen recept. Uporabnikom bo ponudil tisto, v čemer je neizpodbitno dober. In to so vsebine, primerne za zabavo vseh članov družine. Prav slednje so tudi pričakovani glavni adut nove storitve.

 

Ena izmed ključnih prednosti prihajajoče Disneyjeve naročniške storitve bo njena konkurenčna cena.

 

Disney+ bo svojim naročnikom ponujal originalne filme in televizijske serije, ki pa ne bodo nastajali le v Disneyjevih studiih, ampak tudi pod okriljem legendarnih produkcijskih hiš, kot so Pixar, Marvel, National Geographic, 20th Century Fox in Lucasfilm. Vsi našteti namreč stojijo pod Disneyjevim lastniškim dežnikom.

Captain Marvel bo prvi film, ki bo doživel premiero na Disney+. Tam si bodo svoj dom uredili tudi Simpsonovi; na enem mestu bo zbranih vseh 30 sezon, na voljo pa bodo že od zagona storitve naprej. Podobno velja tudi za Vojno zvezd.

 
Foto: Agnieszka Kowalczyk/Unsplash

Foto: Agnieszka Kowalczyk/Unsplash

 

Po nekaterih ocenah bo Disney+ ponujal kar okoli 7000 televizijskih epizod in 500 filmov. Cilj je, da bi postopoma postal nekakšna digitalna knjižnica vseh Disneyjevih vsebin. Pa tudi Foxovih, saj ta prav tako sodi v Disneyjev konglomerat zabavne industrije.

Za razliko od Appla, ki pod podobno neizvirnim imenom Apple TV+ prav tako jeseni vstopa v ring uveljavljenih ponudnikov pretočnih video vsebin, Disney razkriva ceno svoje storitve. Verjetno tudi zato, ker je primerno nizka, da bi jo javnost znala nagraditi.

 

Storitev Disney+ bo sprva na voljo v ZDA, Zahodni Evropi in delih Azije, do konca 2021 pa tudi povsod drugod.

 

Mesečna naročnina bo namreč znašala 7 dolarjev na mesec oziroma 70 dolarjev na leto, kar je precej manj, kot stane najbolj popularna Netflixova naročnina v ZDA (13 dolarjev), in kar pol manj, kot je treba odšteti za mesečni paket HBO Now (slabih 15 dolarjev). Za to ceno bo, tako kot ostali ponudniki pretočnih video vsebin, tudi Disney+ poskrbel, da vam priljubljenih nadaljevank in filmov ne bodo prekinjali oglasi.

Disneyjeva nesporna prednost pred konkurenti ni le bogata filmska in televizijska dediščina, ampak tudi to, da ima med tekmeci skrita zaveznika. Eden od njiju je Hulu, ki je gledalcem znan predvsem po produkciji serije Deklina zgodba, drugi pa športno naravnani ESPN+. Disney je namreč večinski lastnik obeh.

 
Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

Recept za sobivanje trojice je znan in enostaven: Disney+ bo načrtno utrjeval vsebine, ki so prepoznavno Disneyjeve, torej risane serije, animirane in družinske filme ter druge zabavne vsebine, s katerimi cilja na družine; Hulu se bo osredotočal na vsebine za širšo javnost; ESPN pa na športne vsebine.

Za vse tri kanale Disney načrtuje individualne naročnine, vendar bi jih rad povezal tako, da bi uporabnik do njih lahko dostopal z enim geslom in z eno kreditno kartico. Poleg tega bo naročnina na vse tri hkrati menda prinesla prihranek v uporabnikovem življenju na mesec z video vsebinami.

 

Disney+ namerava omrežiti naročnike predvsem s svojim bogatim naborom zabavnih vsebin za vso družino.

 

Disney+ si je zastavil še eno smelo ambicijo: da bo storitev že dve leti po zagonu dostopna po vsem svetu. Prvi jo bodo konec letošnjega leta in v začetku 2020 lahko preizkušali prebivalci ZDA, Zahodne Evrope in azijsko-pacifiških držav, uporabniki iz Vzhodne Evrope in Južne Amerike se jim bodo pridružili do konca leta 2020, nato pa še vsi ostali.

Časovnica lansiranja storitve Disney+ sicer ni naključje, saj se ravno letos jeseni izteče Disneyjeva pogodba za distribucijo vsebin z Netflixom.

 
Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

Verjetno ga ni med nami, ki ne bi poznal vsaj katerega izmed Disneyjevih likov. Za nekatere je to spomin na čas odraščanja, za druge sprostitev in način preživljanja prostega časa tukaj in zdaj. Ne glede na to, v katero skupino sodite, bo z naročnino Disney+ zabava za vso družino le klik stran od vas.