Dobro delo, ki vas vedno znova osreči

 
 
Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

Z naročilom na CauseBox podpirate zgodbe za izdelki v paketu. Tako ne potešite le potrošnika v sebi, ampak skrbite, da je svet, v katerem živimo, nekoliko lepši.

 

Če ne stavite le na uporabnost, všečnost in cenovno ugodnost izdelkov, ki jih kupujete, ampak vam je mar tudi za to, kako nastanejo in kakšen vpliv imajo, je čas, da spoznate naročnino na paket izdelkov z odgovornim poreklom CauseBox.

 

Letna naročnina vas razveseli s štirimi sezonskimi paketi. Za zdaj je dostopna le uporabnikom v ZDA in Kanadi.

 

Princip paketa je enostaven, a plemenit. »Iščemo izdelke, ki delajo dobra dela in so dobri!« pojasnjujejo njegovi snovalci. To pomeni, da z denarjem, ki ga izdelek iz paketa »zasluži« na trgu, niso poplačani le stroški dela in materiala ter še nekaj dobička za proizvajalčev žep, ampak gre del zaslužka tudi za dosego za širšo skupnost pomembnih ciljev.

To pomeni, da delavci pri ustvarjanju izdelka niso bili izkoriščeni, da ni bila poškodovana ali kakor koli drugače trpela nobena žival, da so bili izdelki narejeni na trajnosten način in/ali po načelih pravične trgovine. Nekateri med njimi so, denimo, narejeni iz odpadkov, spet drugi pomagajo pri zaščiti obalnega pasu in morskega ekosistema ...

 
Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

Paketi CauseBox so namenjeni predvsem potrošnicam, in še to za zdaj le tistim v ZDA in Kanadi. V vsakem od njih je od šest do osem skrbno izbranih izdelkov, njihov nabor je širok: od nakita in izdelkov za nego kože do modnih dodatkov in produktov za dom.

V paketu Pomlad 2019 so bili tako, denimo, svilen šal, eliksir za kožo in maska za obraz, gobica za čiščenje obraza iz gomolja konjaka, elegantna zapestnica, dizajnerska mapa za dokumente, umetniški print, obešalnik za posodo za rože ali sadje, pa še maska za spanje iz razgradljivih materialov. Med izdelki, ki so v paketu, so pogosto tudi takšni, ki so ekskluzivno na voljo le v CauseBoxu in jih ne boste našli nikjer drugje.

 

Paketu je vedno priložena tudi knjižica, v kateri je natančno pojasnjeno, od kod prihaja izdelek in za kaj se »bori«.

 

Če se boste zavezali njihovemu življenju na mesec, boste prejeli štiri pakete na leto, saj so zasnovani sezonsko. Naročnino, ki jo sklenete, lahko plačate enkrat letno ali pa znesek poravnate za vsako sezono posebej. V prvem primeru boste odšteli 50 dolarjev na paket, sicer pa 5 dolarjev več.

Prihranek pa ni edina prednost letne naročnine. Ta namreč odpira tudi dostop do personalizacije paketov: pred vsako sezono lahko tako izbirate med širšim naborom izdelkov, ki je tedaj na voljo.

 
Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

A ne glede na to, katera možnost vam je ljubša, boste v paketu vedno prejeli izdelke, katerih maloprodajna cena znaša najmanj 200 dolarjev.

Poleg tega, da CauseBox podpira blagovne znamke, ki del zaslužka namenjajo za višje cilje, so tudi sami aktivni na humanitarnem področju. Sklenili so namreč partnerstva z različnimi organizacijami, ki jim pomagajo pri zbiranju denarja, privabljanju ljudi in širjenju dobrih zgodb. Med njimi so, denimo, Freedom Firm, Speak Your Silence, The Jessie Reese Foundation, Trees for the Future, Books for Africa ...

 
Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

Nakup izdelkov iz CauseBoxa tako prinaša dvojno nagrado: z nakupom podpirate družbeno koristno zgodbo izdelka in dobrodelno dejavnost CauseBoxa, obenem pa za ugodno ceno potešite tudi svojo potrošniško lakoto. Kdo torej pravi, da zadovoljen potrošnik ne more biti tudi odgovoren?